- Problemy treści kształcenia historycznego w opiniach studentów specjalności nauczycielskiej
Details zum Objekt: Problemy treści kształcenia historycznego w opiniach studentów specjalności nauczycielskiej
PDF
Struktur
Edukacja Kultura Społeczeństwo.
Beschreibung
- PLMET:
http://confluence.man.poznan.pl/community/display/FBCMETGUIDE - Title:
- Creator:
- Subject and Keywords: ; ; ;
- Date issued:
- Resource Type:
- Detailed Type:
- Identifier:
oai:repozytorium.uni.wroc.pl:140585 ; https://doi.org/10.34616/eks.2023.4.99.118 - Language:
- Abstract Language :
- Access rights:
- License: ; https://creativecommons.org/licenses/by-nd/4.0/deed.pl
Das Objekt befindet sich in den Sammlungen:
Zusätzliche Informationen
- Erstellungsdatum: 2024-01-16
- Zuletzt geändert am: 2024-09-16
- Anzahl der Ansichten des Inhaltsobjekts: 63
- Sie können auch die Beschreibung des Objekts in diesen Formaten herunterladen: ;
- Laden Sie das IIIF-Manifest herunter:
Siehe auch
Pisząc o wieloetniczności
Ersteller:Wojdon, Joanna
Wykorzystanie humoru i zabawy w przekazie wiedzy o PRL
Ersteller:Techmańska, Barbara
Typ:tekst
"Projekty medialne" w edukacji historycznej
Ersteller:Techmańska, Barbara; Skotnicka-Palka, Małgorzata
Typ:tekst
Powstanie warszawskie na szkolnych korytarzach... czyli próba nauki przez zabawę niemal terenową
Ersteller:Piotrowski, Jacek
Typ:tekst
Kobiety w poczcie wielkich Polaków - propozycja dla uczniów, którzy nie wybrali historii jako przedmiotu maturalnego
Ersteller:Pańko, Grażyna
Typ:tekst
Portal Historiana jako narzędzie popularyzowania dorobku nauki
Ersteller:Wojdon, Joanna
Typ:tekst
Obraz nauki i naukowców w saksońskich podręcznikach do nauczania historii
Ersteller:Ruhland, Katarzyna
Typ:tekst
Reading About Multiethnicity
Ersteller:Wojdon, Joanna