- "PLanungsmtrix": cyfrowe narzędzie do projektowania lekcji historii
Details zum Objekt: "PLanungsmtrix": cyfrowe narzędzie do projektowania lekcji historii
PDF
Struktur
Edukacja Kultura Społeczeństwo.
Beschreibung
- PLMET:
http://confluence.man.poznan.pl/community/display/FBCMETGUIDE - Title:
- Creator:
- Subject and Keywords: ; ; ;
- Contributor: :
- Date issued:
- Resource Type:
- Detailed Type:
- Identifier:
oai:repozytorium.uni.wroc.pl:140583 ; https://doi.org/10.34616/eks.2023.4.75.91 - Language:
- Abstract Language :
- Access rights:
- License: ; https://creativecommons.org/licenses/by-nd/4.0/deed.pl
Das Objekt befindet sich in den Sammlungen:
Zusätzliche Informationen
- Erstellungsdatum: 2024-01-16
- Zuletzt geändert am: 2024-09-16
- Anzahl der Ansichten des Inhaltsobjekts: 40
- Sie können auch die Beschreibung des Objekts in diesen Formaten herunterladen: ;
- Laden Sie das IIIF-Manifest herunter:
Siehe auch
Historia obowiązywania zasady vim vi repellere licet w polskim prawie karnym – ewolucja kontratypu obrony koniecznej
Ersteller:Czechowska, Monika
Beitragende:Górnicki, Leonard
Thinking about Multiethnicity
Ersteller:Wojdon, Joanna
Myśląc o wieloetniczności
Ersteller:Wojdon, Joanna
Pisząc o wieloetniczności
Ersteller:Wojdon, Joanna
Transnarodowość w edukacji historycznej a kształtowanie tożsamości obywateli. O równowadze między wiedzą a kompetencjami
Ersteller:Pick, Dominik
Typ:tekst
Treści historyczne w przestrzeni publicznej na przykładzie historycznych escape roomów
Ersteller:Techmańska, Barbara
Typ:tekst
Problemy treści kształcenia historycznego w opiniach studentów specjalności nauczycielskiej
Ersteller:Sanojca, Karol
Typ:tekst