- Dydaktyka konstruktywistyczna w codzienności akademickiej – utopia, konieczność, szansa?
Details zum Objekt: Dydaktyka konstruktywistyczna w codzienności akademickiej – utopia, konieczność, szansa?
PDF
Struktur
Utopia a edukacja.
Beschreibung
- PLMET:
http://confluence.man.poznan.pl/community/display/FBCMETGUIDE - Title:
- Alternative title:
- Creator:
- Subject and Keywords: ; ; ; ;; ; ;
- Abstract: ;
- Place of publishing:
- Publisher:
- Date issued:
- Resource Type: ;
- Detailed Type: ;
- Identifier:
oai:repozytorium.uni.wroc.pl:140236 ; https://doi.org/10.34616/149613 - Language:
- Access rights: ;
- License: ;
- Rights holder:
; - Location of original object:
- Autor opisu:
Das Objekt befindet sich in den Sammlungen:
Zusätzliche Informationen
- Erstellungsdatum: 2023-09-01
- Zuletzt geändert am: 2024-02-22
- Anzahl der Ansichten des Inhaltsobjekts: 117
- Sie können auch die Beschreibung des Objekts in diesen Formaten herunterladen: ;
- Laden Sie das IIIF-Manifest herunter:
Siehe auch
Personal Knowledge of a Child at Early School Age as a Space for (Not) Daily Activities of a Teacher
Ersteller:Kochanowska, Ewa
Report on research on living conditions and factors influencing the assessment. A sense of security in the (un)changing everyday life
Ersteller:Dziubacka, Krystyna; Kwiatkowski, Piotr
Typ:tekst
Everyday Life – Between Rationality of Actions and Authority. An Example of Social Diagnosis by Erich Fromm
Ersteller:Paszenda, Iwona
Beitragende:Włodarczyk, Rafał; Turska, Katarzyna; Turski, Marcin
Work – family life – society – education. Everyday livefrom the perspective of the concepts of Erich Frommand Theodore Brameld
Ersteller:Paszenda, Iwona
Typ:tekst
Kształtowanie się tożsamości społecznej i kulturowej w codzienności domowej
Ersteller:Ferenz, Krystyna
Typ:tekst
(Un)desirable reflectivity
Ersteller:Jankowska, Agnieszka