- Rola mikrotargetingu w komunikacji marketingowej w polityce oraz innych branżach
Details zum Objekt: Rola mikrotargetingu w komunikacji marketingowej w polityce oraz innych branżach
PDF
Struktur
Studenckie Prace Prawnicze, Administratywistyczne i Ekonomiczne.
Beschreibung
- PLMET:
http://confluence.man.poznan.pl/community/display/FBCMETGUIDE - Title:
- Alternative title:
- Group publication title:
- Creator:
- Subject and Keywords: ; ; ; ; ; ;; ; ; ; ;
- Abstract: ;
- Place of publishing:
- Publisher:
- Contributor: : ; :
- Institution:
- Date issued:
- Resource Type: ;
- Detailed Type: ;
- Identifier:
oai:repozytorium.uni.wroc.pl:137513 ; https://doi.org/10.19195/1733-5779.39.9 ; ; - Source:
- Language:
- Abstract Language :
; - Relation:
- Is version of: Czasopisma Naukowe w Sieci
- Access rights: ;
- License: ;
- Rights holder:
; - Autor opisu:
Das Objekt befindet sich in den Sammlungen:
Zusätzliche Informationen
- Erstellungsdatum: 2023-06-02
- Zuletzt geändert am: 2024-08-30
- Anzahl der Ansichten des Inhaltsobjekts: 189
- Sie können auch die Beschreibung des Objekts in diesen Formaten herunterladen: ;
- Laden Sie das IIIF-Manifest herunter:
Siehe auch
Postulat zmiany społecznej jako narzędzie marketingowe
Ersteller:Haławin, Arkadiusz
Typ:text
Beitragende:Banaszak, Ewa
Bezwzględny zakaz reklamy kancelarii adwokackich w realiach współczesnego funkcjonowania rynku usług prawniczych
Ersteller:Zadęcka, Ewa
Typ:text
Beitragende:Jabłoński, Mariusz
Zmodyfikowany indeks rozumienia i stosowania marketingu jako instrument oceny aktywności marketingowej aptek ogólnodostępnych w Polsce
Ersteller:Żak, Konrad
Typ:text
Beitragende:Nowak, Wioletta; Szalonka, Katarzyna
Color studies in applied psychology and social sciences: An overview
Ersteller:Sorokowski, Piotr; Wrembel, Magdalena
Typ:text
Beitragende:Kuczyńska, Alicja
Kampanie społeczne o tematyce zdrowotnej – analiza treści i form przekazów komunikacyjnych
Ersteller:Daszkiewicz, Magdalena
Beitragende:Nowak, Wioletta; Szalonka, Katarzyna; Waniowski, Paweł; Niemczyk, Agata
Reklama i marketing internetowy jako źródło sukcesu kampanii crowdfundingowych
Ersteller:Ziobrowska, Justyna
Beitragende:Korbutowicz, Teresa; Ćwiąkała-Małys, Anna; Mościbrodzka, Monika
Rodzaje orientacji działania (aktywności) aptek ogólnodostępnych w Polsce
Ersteller:Janicka-Michalak, Teresa
Typ:text
Beitragende:Nowak, Wioletta; Szalonka, Katarzyna
Pandemia i jej skutki w obszarze reklamy komercyjnej — od konsumpcjonizmu do idei
Ersteller:Dyksik, Dorota
Typ:text
Beitragende:Rozbicka, Patrycja; Kokowicz, Dorota