- Marka jako nośnik wizerunku kraju pochodzenia — Rosja w narracji marketingowej Moscow Centre of SPARC Technologies o marce Elbrus
Details zum Objekt: Marka jako nośnik wizerunku kraju pochodzenia — Rosja w narracji marketingowej Moscow Centre of SPARC Technologies o marce Elbrus
PDF
Struktur
Studenckie Prace Prawnicze, Administratywistyczne i Ekonomiczne.
Beschreibung
- PLMET:
http://confluence.man.poznan.pl/community/display/FBCMETGUIDE - Title:
- Alternative title:
- Group publication title:
- Creator:
- Subject and Keywords: ; ; ; ; ;; ; ; ;
- Abstract: ;
- Place of publishing:
- Publisher:
- Contributor: : ; :
- Institution:
- Date issued:
- Resource Type: ;
- Detailed Type: ;
- Identifier:
oai:repozytorium.uni.wroc.pl:137396 ; https://doi.org/10.19195/1733-5779.38.5 ; ; - Source:
- Language:
- Abstract Language :
; - Relation:
- Is version of: Czasopisma Naukowe w Sieci
- Access rights: ;
- License: ;
- Rights holder:
; - Autor opisu:
Das Objekt befindet sich in den Sammlungen:
Zusätzliche Informationen
- Erstellungsdatum: 2023-05-26
- Zuletzt geändert am: 2024-08-30
- Anzahl der Ansichten des Inhaltsobjekts: 76
- Sie können auch die Beschreibung des Objekts in diesen Formaten herunterladen: ;
- Laden Sie das IIIF-Manifest herunter:
Siehe auch
Przemiany systemowe gospodarki Polski i ich znaczenie w podnoszeniu poziomu międzynarodowej konkurencyjności
Ersteller:Raftowicz-Filipkiewicz, Magdalena
Typ:tekst
Beitragende:Olszewski, Leon
Branding narodowy w Unii Europejskiej
Ersteller:Raftowicz-Filipkiewicz, Magdalena
Beitragende:Winiarski, Marcin
Branding narodowy jako teoria i praktyka. Krytyczna analiza wybranych tekstów na temat marki kraju z lat 1997-2017
Ersteller:Bojakowski, Waldemar
Typ:tekst
Kraj jako marka handlowa
Ersteller:Raftowicz-Filipkiewicz, Magdalena
Typ:tekst
Beitragende:Olszewski, Leon
"Twórcze napięcie" - zasadność i implikacje dla polskiej marki narodowej
Ersteller:Raftowicz-Filipkiewicz, Magdalena
Beitragende:Winiarski, Marcin