- Pandemia i jej skutki w obszarze reklamy komercyjnej — od konsumpcjonizmu do idei
Details zum Objekt: Pandemia i jej skutki w obszarze reklamy komercyjnej — od konsumpcjonizmu do idei
PDF
Struktur
Studenckie Prace Prawnicze, Administratywistyczne i Ekonomiczne.
Beschreibung
- PLMET:
http://confluence.man.poznan.pl/community/display/FBCMETGUIDE - Title:
- Alternative title:
- Group publication title:
- Creator:
- Subject and Keywords: ; ; ; ; ;; ; ; ;
- Abstract: ;
- Place of publishing:
- Publisher:
- Contributor: : ; :
- Institution:
- Date issued:
- Resource Type: ;
- Detailed Type: ;
- Identifier:
oai:repozytorium.uni.wroc.pl:137392 ; https://doi.org/10.19195/1733-5779.38.1 ; ; - Source:
- Language:
- Abstract Language :
; - Relation:
- Is version of: Czasopisma Naukowe w Sieci
- Access rights: ;
- License: ;
- Rights holder:
; - Autor opisu:
Das Objekt befindet sich in den Sammlungen:
Zusätzliche Informationen
- Erstellungsdatum: 2023-05-26
- Zuletzt geändert am: 2024-08-30
- Anzahl der Ansichten des Inhaltsobjekts: 202
- Sie können auch die Beschreibung des Objekts in diesen Formaten herunterladen: ;
- Laden Sie das IIIF-Manifest herunter:
Siehe auch
Educational Conditions for (Self-)Development of Children’s Resistance to Consumerismin the Family
Ersteller:Juodaitytė, Audronė; Ponelienė, Reda
Typ:tekst
Beitragende:Walasek, Stefania; Jurczyk-Romanowska, Ewa
The value of intercultural dialogue in overcoming conflicts at the crossroads of cultures
Ersteller:Nikitorowicz, Jerzy
Typ:tekst
Kampanie społeczne w okresie pandemii – obszary, treści i formy komunikowania
Ersteller:Daszkiewicz, Magdalena
Typ:text
Beitragende:Nowak, Wioletta; Szalonka, Katarzyna; Kwaśnicki, Witold; Światowy, Grażyna; Niezgoda, Agnieszka; Rudawska, Iga; Niemczyk, Agata; Witek, Lucyna; Gardocka-Jałowiec, Anna; Mruk, Henryk; Bronkowska, Monika
Prawne granice reklamy w świetle ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji
Ersteller:Więckowski, Kamil
Typ:tekst
Beitragende:Olszewski, Leon
Nieuczciwa i zakazana reklama skierowana do seniorów
Ersteller:Witek, Zuzanna
Beitragende:Homa, Magdalena; Mościbrodzka, Monika
Zagrożenia płynące z korporacjonizmu na przykładzie ochrony praw konsumenta na rynku wewnętrznym Unii Europejskiej
Ersteller:Szymański, Michał
Typ:text
Beitragende:Sadowski, Mirosław; Demiańczuk, Andrzej; Chrząszcz, Bartosz; Chmielecki, Jan. Red.; Antonów, Radosław; Duszka-Jakimko, Hanna. Rec.; Łuszczyński, Artur; Łuszczyńska, Małgorzata. Rec.; Niemczyk, Marcin. Rec.; Niewiński, Marcin. Rec.
The metaphor of economy and consumption in human relationships
Ersteller:Biedroń, Małgorzata
Direct-to-consumer advertisement as a factor influencing the pharmaceutical market: Legal and theoretical aspects of DTC the Polish case
Ersteller:Matsuieva, Julia
Beitragende:Jakubowski, Sebastian