- Supporting self-esteem and self-acceptance in commercial brand campaigns created during a pandemic : Social and marketing aspects
Details zum Objekt: Supporting self-esteem and self-acceptance in commercial brand campaigns created during a pandemic : Social and marketing aspects
PDF
Struktur
Acta Universitatis Wratislaviensis. Ekonomia.
Beschreibung
- PLMET:
http://confluence.man.poznan.pl/community/display/FBCMETGUIDE - Title:
- Group publication title:
- Creator:
- Subject and Keywords: ; ; ; ; ; ; ; ;
- Description:
- Abstract:
- Place of publishing:
- Publisher:
- Contributor: : ; :
- Date issued:
- Resource Type: ;
- Detailed Type: ;
- Identifier:
oai:repozytorium.uni.wroc.pl:136967 ; https://doi.org/10.19195/2658-1310.28.3.7 ; ; - Language:
- Abstract Language :
- Relation:
- WUL Catalog: https://katalog.bu.uni.wroc.pl/lib/item?id=chamo:109884
- Is version of: Czasopisma Naukowe w Sieci
- Access rights: ;
- License: ;
- Rights holder:
; - Location of original object:
- Autor opisu:
Das Objekt befindet sich in den Sammlungen:
Zusätzliche Informationen
- Erstellungsdatum: 2023-04-04
- Zuletzt geändert am: 2024-08-12
- Anzahl der Ansichten des Inhaltsobjekts: 207
- Sie können auch die Beschreibung des Objekts in diesen Formaten herunterladen: ;
- Laden Sie das IIIF-Manifest herunter:
Siehe auch
Kampanie społeczne o tematyce zdrowotnej – analiza treści i form przekazów komunikacyjnych
Ersteller:Daszkiewicz, Magdalena
Beitragende:Nowak, Wioletta; Szalonka, Katarzyna; Waniowski, Paweł; Niemczyk, Agata
Kampanie społeczne w okresie pandemii – obszary, treści i formy komunikowania
Ersteller:Daszkiewicz, Magdalena
Typ:text
Beitragende:Nowak, Wioletta; Szalonka, Katarzyna; Kwaśnicki, Witold; Światowy, Grażyna; Niezgoda, Agnieszka; Rudawska, Iga; Niemczyk, Agata; Witek, Lucyna; Gardocka-Jałowiec, Anna; Mruk, Henryk; Bronkowska, Monika
„Ja o sobie” - zastosowanie biblioterapii w pracy z uczniami klas 4-6 szkoły podstawowej o obniżonej
Typ:text
Beitragende:Czernianin, Wiktor
Adolescent personalities and their self-acceptance within complete families, incomplete families and reconstructed families
Ersteller:Walęcka-Matyja, Katarzyna
Typ:text
Beitragende:Kuczyńska, Alicja
Reklama i marketing internetowy jako źródło sukcesu kampanii crowdfundingowych
Ersteller:Ziobrowska, Justyna
Beitragende:Korbutowicz, Teresa; Ćwiąkała-Małys, Anna; Mościbrodzka, Monika
Psychometric properties of Self-Perception Profile for Children in a Polish sample
Ersteller:Gacek, Michał; Pilecka, Władysława; Fusińska-Korpik, Agnieszka
Typ:text
Beitragende:Kuczyńska, Alicja
Kształtowanie się poczucia własnej wartości u dzieci z trudnościami rozwojowymi
Ersteller:Jędrzejowska, Agnieszka
Typ:text
Samoocena młodzieży z rodzin z problemem alkoholowym
Ersteller:Grabowiec, Anna
Typ:tekst