- Egzystencja wertykalna Petera Sloterdijka jako utopia dionizyjska
Details zum Objekt: Egzystencja wertykalna Petera Sloterdijka jako utopia dionizyjska
PDF
Struktur
Utopia a edukacja.
Beschreibung
- PLMET:
http://confluence.man.poznan.pl/community/display/FBCMETGUIDE - Title:
- Alternative title:
- Creator:
- Subject and Keywords: ; ; ; ; ; ;; ; ; ; ;
- Abstract: ;
- Place of publishing:
- Publisher:
- Contributor:
: ;
:
- Date issued:
- Resource Type: ;
- Detailed Type: ;
- Identifier:
oai:repozytorium.uni.wroc.pl:136852 ; https://doi.org/10.34616/146558 - Language:
- Abstract Language :
; - Resource Title:
- Resource Type:
- Related Identifier:
- Related Identifier Type:
- First Page:
- LastPage:
- Access rights: ;
- License: ; https://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/deed.en ;; https://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/deed.pl
- Rights holder:
- Location of original object:
- Autor opisu:
Das Objekt befindet sich in den Sammlungen:
Zusätzliche Informationen
- Erstellungsdatum: 2023-03-20
- Zuletzt geändert am: 2025-07-01
- Anzahl der Ansichten des Inhaltsobjekts: 72
- Sie können auch die Beschreibung des Objekts in diesen Formaten herunterladen: ;
- Laden Sie das IIIF-Manifest herunter:
Siehe auch
Transhumanism against the Task of Culture
Ersteller:Maruszewski, Samuel
Typ:Journal article
Praktyka pedagogiczna z perspektywy studenta wczesnej edukacji
Ersteller:Komorowska-Zielony, Alicja
Typ:text
Beitragende:Musiał, Ewa; Malinowska, Joanna
Sprzedaż agresywna w kontekście art. 9 ustawy o przeciwdziałaniu nieuczciwym praktykom rynkowym
Ersteller:Wencel, Sabina
Typ:text
Beitragende:Frąckowiak, Józef
Przedmioty metodyczne a praktyki zawodowe – próba opracowania modelu współpracy
Ersteller:Banaszak, Marek
Typ:text
Beitragende:Musiał, Ewa; Malinowska, Joanna
Praktyki kulturalne studentów w czasie wolnym
Ersteller:Kędzior, Jolanta
Typ:text
Beitragende:Kędzior, Jolanta
The idea of mindfulness into educational practice
Ersteller:Kowalska, Róża
Using forensic handwriting principles for rapid signature screening
Ersteller:Craythorne, Brian
Typ:text
Beitragende:Kalisz, Tomasz; Cieśla, Rafał
„Uczymy inaczej”- teoria i praktyka w kształceniu nauczycieli wczesnej edukacji
Ersteller:Włoch, Stanisława
Typ:text
Beitragende:Musiał, Ewa; Malinowska, Joanna