- Kilka propozycji nieszablonowych działań na lekcjach historii - refleksje praktyka
Details zum Objekt: Kilka propozycji nieszablonowych działań na lekcjach historii - refleksje praktyka
PDF
Struktur
Edukacja Kultura Społeczeństwo.
Beschreibung
- PLMET:
http://confluence.man.poznan.pl/community/display/FBCMETGUIDE - Title:
- Alternative title:
- Group publication title:
- Creator:
- Subject and Keywords: ; ; ; ; ;
- Abstract:
- Place of publishing:
- Date issued:
- Resource Type:
- Detailed Type:
- Identifier:
oai:repozytorium.uni.wroc.pl:136309 ; https://doi.org/10.34616/eks.2022.3.1.197.206 - Language:
- Is part of:
https://bibliotekacyfrowa.pl/publication/145261 - Access rights:
- License: ; https://creativecommons.org/licenses/by-nd/4.0/deed.pl
- Rights holder:
- Autor opisu:
Das Objekt befindet sich in den Sammlungen:
Zusätzliche Informationen
- Erstellungsdatum: 2023-01-30
- Zuletzt geändert am: 2024-09-16
- Anzahl der Ansichten des Inhaltsobjekts: 66
- Sie können auch die Beschreibung des Objekts in diesen Formaten herunterladen: ;
- Laden Sie das IIIF-Manifest herunter:
Siehe auch
Utopia w perspektywie pedagogiki współczesnej
Ersteller:Włodarczyk, Rafał
Beitragende:Włodarczyk, Rafał; Gromysz, Jowita
Human rights education at high school as an element in the development of civil society
Ersteller:Grzesik-Robak, Anetta
Beitragende:Leszczenko, Larysa; Szablicka-Żak, Jolanta; Duda, Renata
Uczeń w wirtualnej rzeczywistości
Ersteller:Baran, Aleksandra; Gnat, Marcin; Ausz, Mariusz
Typ:tekst
Zwolnij, profesorze — o społecznej doniosłości niespiesznej edukacji konstytucyjnej
Ersteller:Kubas, Sebastian
Beitragende:Balicki, Ryszard; Jabłoński, Mariusz; Wójtowicz, Krzysztof
Non-governmental Organizations in International Politics
Ersteller:Rogaczewska, Krystyna