- Between Orthodoxy and Heresy in the Pedagogy of Religion. The Hermeneutic and Aesthetic Inspirations by the Thought of Gianni Vattimo, Luigi Pareyson and Erika Fischer-Lichte
Details zum Objekt: Between Orthodoxy and Heresy in the Pedagogy of Religion. The Hermeneutic and Aesthetic Inspirations by the Thought of Gianni Vattimo, Luigi Pareyson and Erika Fischer-Lichte
PDF
Struktur
Family, Religion, Pedagogy and Everyday Education Practice.
Beschreibung
- PLMET:
http://confluence.man.poznan.pl/community/display/FBCMETGUIDE - Title:
- Creator:
- Subject and Keywords: ; ; ; ; ; ; ;
- Description:
- Abstract:
- Place of publishing:
- Publisher:
- Contributor:
: ;
: ; ; :
- Date issued:
- Resource Type: ;
- Detailed Type: ;
- Identifier:
oai:repozytorium.uni.wroc.pl:135530 ; https://doi.org/10.34616/145446 - Language:
- Abstract Language :
- Resource Title:
- Resource Type:
- Related Identifier:
- Related Identifier Type:
- First Page:
- LastPage:
- Access rights: ;
- License: ; https://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/deed.en ;; https://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/deed.pl
- Rights holder:
- Autor opisu:
Das Objekt befindet sich in den Sammlungen:
Zusätzliche Informationen
- Erstellungsdatum: 2022-11-04
- Zuletzt geändert am: 2025-06-30
- Anzahl der Ansichten des Inhaltsobjekts: 131
- Sie können auch die Beschreibung des Objekts in diesen Formaten herunterladen: ;
- Laden Sie das IIIF-Manifest herunter:
Siehe auch
Między katechizmem a biblioteką – w stronę inkluzyjnej pedagogiki religii
Ersteller:Humeniuk, Monika
Typ:text
Beitragende:Humeniuk, Monika; Paszenda, Iwona
Transgressions in the Pedagogy of Religion – between Instrumentalization and Emancipation of Religious Education
Ersteller:Humeniuk, Monika
Typ:text
Beitragende:Żłobicki, Wiktor; Turski, Marcin; Turska, Katarzyna
Przenikanie się języków wiedzy i wiary w dyskursie kryzysu klimatycznego. Przypadek argumentu ekoteologicznego Bruno Latoura i radykalnej ekologicznej hermeneutyki biblijnej
Ersteller:Humeniuk, Monika
Typ:text
Beitragende:Węgrzyn, Rafał; Włodarczyk, Rafał
Człowiek jako swojość i obcość – „słaby” projekt etyczny
Ersteller:Walczak, Anna
Typ:text
Beitragende:Rejman, Konrad; Włodarczyk, Rafał
Between Exclusion and Inclusion in Religious Education
Ersteller:Humeniuk, Monika
Typ:text
Beitragende:Włodarczyk, Rafał; Turska, Katarzyna; Turski, Marcin
(Po)wolna edukacja religijna
Ersteller:Dąbrowski, Szymon
Typ:text
Beitragende:Humeniuk, Monika; Paszenda, Iwona
Konstruowanie narracyjnej tożsamości religijnej dziecka w koncepcji Sofii Cavalletti elementem edukacji inkluzyjnej
Ersteller:Surma, Barbara
Typ:text
Beitragende:Humeniuk, Monika; Paszenda, Iwona
Edukacyjny potencjał religii w rozwoju i wychowaniu. Ku skutecznej edukacji religijnej...
Ersteller:Muńko, Dominika
Typ:text
Beitragende:Humeniuk, Monika; Paszenda, Iwona