- „Tak działa nauka”. Retoryczne aspekty naukowego marketingu
Details zum Objekt: „Tak działa nauka”. Retoryczne aspekty naukowego marketingu
PDF
Struktur
Academic Journal of Modern Philology.
Beschreibung
- PLMET:
http://confluence.man.poznan.pl/community/display/FBCMETGUIDE - Title:
- Group publication title:
- Creator:
- Subject and Keywords: ; ; ; ; ; ;
- Description: ;
- Abstract:
- Place of publishing:
- Date issued:
- Resource Type: ;
- Detailed Type: ;
- Identifier:
oai:repozytorium.uni.wroc.pl:135424 ; https://doi.org/10.34616/ajmp.2022.15.20 ; ; - Language:
- Abstract Language :
- Access rights: ;
- License: ; https://creativecommons.org/licenses/by-sa/3.0/pl/deed.en ;; https://creativecommons.org/licenses/by-sa/3.0/pl/deed.pl
- Location of original object: ;
- Autor opisu:
Das Objekt befindet sich in den Sammlungen:
Zusätzliche Informationen
- Erstellungsdatum: 2022-10-13
- Zuletzt geändert am: 2024-09-16
- Anzahl der Ansichten des Inhaltsobjekts: 103
- Sie können auch die Beschreibung des Objekts in diesen Formaten herunterladen: ;
- Laden Sie das IIIF-Manifest herunter:
Siehe auch
Postulat zmiany społecznej jako narzędzie marketingowe
Ersteller:Haławin, Arkadiusz
Typ:text
Beitragende:Banaszak, Ewa
Rola mikrotargetingu w komunikacji marketingowej w polityce oraz innych branżach
Ersteller:Robaczyński, Jakub
Typ:text
Beitragende:Jakubowski, Sebastian; Kostecka-Jurczyk, Daria
Wpływ Covid-19 na kształtowanie cen artykułów konsumpcyjnych
Ersteller:Waniowski, Paweł
Typ:text
Beitragende:Nowak, Wioletta; Szalonka, Katarzyna; Kwaśnicki, Witold; Światowy, Grażyna; Niezgoda, Agnieszka; Rudawska, Iga; Niemczyk, Agata; Witek, Lucyna; Gardocka-Jałowiec, Anna; Mruk, Henryk; Bronkowska, Monika
Galerie sztuki współczesnej — perspektywa rozwoju czy upadku?
Ersteller:Januszewska, Małgorzata J.
Beitragende:Winiarski, Marcin
Pranie pieniędzy na rynku dzieł sztuki — skala zjawiska oraz możliwości przeciwdziałania
Ersteller:Pływaczewski, Wiesław
Typ:text
Beitragende:Jabłoński, Mariusz; Trzciński, Maciej
Town design and town communications in the process of image creation of Wroclaw and Malaga
Ersteller:Waniowski, Paweł; Wojtaś, Aleksandra
Typ:text
Beitragende:Dybał, Mariusz
Competitiveness of cities in the post-pandemic time : The perspectives of residents and tourists
Ersteller:Sztuk, Aleksandra
Typ:text
Beitragende:Nowak, Wioletta; Szalonka, Katarzyna
Edukacja i promocja zdrowia w zachowaniach podmiotów rynku
Ersteller:Światowy, Grażyna
Beitragende:Nowak, Wioletta; Szalonka, Katarzyna; Waniowski, Paweł; Niemczyk, Agata