- 4.2. Scenariusze: „Stereotyp jako element dydaktyczny lekcji języka polskiego, godziny wychowawczej i zajęć koła teatralnego”
Details zum Objekt: 4.2. Scenariusze: „Stereotyp jako element dydaktyczny lekcji języka polskiego, godziny wychowawczej i zajęć koła teatralnego”
PDF
Struktur
Dialog w Unii Europejskiej : scenariusze zajęć dydaktycznych z zakresu komunikacji, mediacji, stereotypów i przeciwdziałania dezinformacji.
Beschreibung
- PLMET:
http://confluence.man.poznan.pl/community/display/FBCMETGUIDE - Title:
- Group publication title:
- Creator:
- Subject and Keywords: ; ; ; ; ; ; ; ;
- Description:
- Abstract:
- Place of publishing:
- Publisher:
- Contributor: : ; : ; :
- Date issued:
- Resource Type: ;
- Detailed Type: ;
- Identifier:
oai:repozytorium.uni.wroc.pl:134327 ; - Language:
- WUL Catalog:
https://katalog.bu.uni.wroc.pl/lib/item?id=chamo:1158809 - Is part of:
Dialog w Unii Europejskiej : scenariusze zajęć dydaktycznych z zakresu komunikacji, mediacji, stereotypów i przeciwdziałania dezinformacji - Access rights: ;
- License: ;
- Rights holder:
- Autor opisu:
Das Objekt befindet sich in den Sammlungen:
Zusätzliche Informationen
- Erstellungsdatum: 2022-08-30
- Zuletzt geändert am: 2024-03-01
- Anzahl der Ansichten des Inhaltsobjekts: 745
- Sie können auch die Beschreibung des Objekts in diesen Formaten herunterladen: ;
- Laden Sie das IIIF-Manifest herunter:
Siehe auch
Zbiór dobrych praktyk służących edukacji nakierowanej na umiejętności osiągania porozumienia w zrównoważonym dialogu
Ersteller:Tabernacka, Magdalena; Tracz-Molasy, Anna; Knauber, Anna; Krakowska, Magdalena; Kusiak-Winter, Renata; Reinhard, Edyta; Miodek, Marcin
Typ:text
Beitragende:Miodek, Marcin; Complak, Krystian; Lewicki, Roman
Dialog w Unii Europejskiej : scenariusze zajęć dydaktycznych z zakresu komunikacji, mediacji, stereotypów i przeciwdziałania dezinformacji - Wstęp
Ersteller:Tabernacka, Magdalena; Tracz-Molasy, Anna; Knauber, Anna; Krakowska, Magdalena; Kusiak-Winter, Renata; Reinhard, Edyta; Miodek, Marcin
Typ:text
Beitragende:Miodek, Marcin; Complak, Krystian; Lewicki, Roman
Załącznik do scenariusza „Myśl nieszablonowo! Czy można uwolnić się od stereotypów?”
Ersteller:Krakowska, Magdalena; Tracz-Molasy, Anna
Typ:text
Beitragende:Miodek, Marcin; Complak, Krystian; Lewicki, Roman
4.1. Scenariusz „Myśl nieszablonowo! Czy można uwolnić się od stereotypów?”
Ersteller:Krakowska, Magdalena; Tracz-Molasy, Anna
Typ:text
Beitragende:Miodek, Marcin; Complak, Krystian; Lewicki, Roman
Załączniki do scenariusza „Uwaga! Dezinformacja! - czyli o tym, jak być krytycznym odbiorcą informacji w mediach”
Ersteller:Krakowska, Magdalena; Tracz-Molasy, Anna
Typ:text
Beitragende:Miodek, Marcin; Complak, Krystian; Lewicki, Roman
3.1. Scenariusz „Uwaga! Dezinformacja! – czyli o tym, jak być krytycznym odbiorcą informacji w mediach”
Ersteller:Krakowska, Magdalena; Tracz-Molasy, Anna
Typ:text
Beitragende:Miodek, Marcin; Complak, Krystian; Lewicki, Roman
5.2. Propozycje modułów tematycznych do scenariuszy „lekcji kulturoznawczych” (w zależności od grupy wiekowej uczniów)
Ersteller:Miodek, Marcin
Typ:text
Beitragende:Miodek, Marcin; Complak, Krystian; Lewicki, Roman
5.1. Wprowadzenie dla nauczyciela i wykładowcy
Ersteller:Miodek, Marcin
Typ:text
Beitragende:Miodek, Marcin; Complak, Krystian; Lewicki, Roman