- 1.4. Mediacje. Scenariusz 3. „Analiza zakresu znaczenia i zakresu Rezolucji Parlamentu Europejskiego z dnia 12 marca 2019 r. w sprawie budowania zdolności UE do zapobiegania konfliktom i mediacji (2018/2159(INI))”
Details zum Objekt: 1.4. Mediacje. Scenariusz 3. „Analiza zakresu znaczenia i zakresu Rezolucji Parlamentu Europejskiego z dnia 12 marca 2019 r. w sprawie budowania zdolności UE do zapobiegania konfliktom i mediacji (2018/2159(INI))”
PDF
Struktur
Dialog w Unii Europejskiej : scenariusze zajęć dydaktycznych z zakresu komunikacji, mediacji, stereotypów i przeciwdziałania dezinformacji.
Beschreibung
- PLMET:
http://confluence.man.poznan.pl/community/display/FBCMETGUIDE - Tytuł:
- Tytuł publikacji grupowej:
- Twórca:
- Temat i słowa kluczowe: ; ; ; ; ; ; ; ;
- Opis:
- Abstrakt:
- Miejsce wydania:
- Wydawca:
- Współtwórca: : ; : ; :
- Data wydania:
- Typ zasobu: ;
- Szczegółowy typ zasobu: ;
- Identyfikator:
oai:repozytorium.uni.wroc.pl:134315 ; - Język:
- Katalog BUWr:
https://katalog.bu.uni.wroc.pl/lib/item?id=chamo:1158809 - Jest częścią:
Dialog w Unii Europejskiej : scenariusze zajęć dydaktycznych z zakresu komunikacji, mediacji, stereotypów i przeciwdziałania dezinformacji - Prawa dostępu: ;
- Licencja: ;
- Właściciel praw:
- Autor opisu:
Das Objekt befindet sich in den Sammlungen:
Zusätzliche Informationen
- Erstellungsdatum: 2022-08-30
- Zuletzt geändert am: 2024-03-01
- Anzahl der Ansichten des Inhaltsobjekts: 111
- Sie können auch die Beschreibung des Objekts in diesen Formaten herunterladen: ;
- Laden Sie das IIIF-Manifest herunter:
Siehe auch
1.1. Wprowadzenie dla wykładowców i nauczycieli
Ersteller:Tabernacka, Magdalena
Typ:tekst
Beitragende:Miodek, Marcin; Complak, Krystian; Lewicki, Roman
Załączniki do scenariusza 2
Ersteller:Tabernacka, Magdalena
Typ:tekst
Beitragende:Miodek, Marcin; Complak, Krystian; Lewicki, Roman
1.3. Mediacje. Scenariusz 2. „Sprawiedliwość naprawcza a sprawiedliwość retrybutywna. Konsekwencje dla państwa i społeczeństwa”
Ersteller:Tabernacka, Magdalena
Typ:tekst
Beitragende:Miodek, Marcin; Complak, Krystian; Lewicki, Roman
Załączniki do scenariusza 1
Ersteller:Tabernacka, Magdalena
Typ:tekst
Beitragende:Miodek, Marcin; Complak, Krystian; Lewicki, Roman
1.2. Mediacje. Scenariusz 1. „W jaki sposób mediacje mogą pomóc rozwiązać moje problemy?”
Ersteller:Tabernacka, Magdalena
Typ:tekst
Beitragende:Miodek, Marcin; Complak, Krystian; Lewicki, Roman
Załącznik do scenariusza 3
Ersteller:Tabernacka, Magdalena
Typ:tekst
Beitragende:Miodek, Marcin; Complak, Krystian; Lewicki, Roman
Zbiór dobrych praktyk służących edukacji nakierowanej na umiejętności osiągania porozumienia w zrównoważonym dialogu
Ersteller:Tabernacka, Magdalena; Tracz-Molasy, Anna; Knauber, Anna; Krakowska, Magdalena; Kusiak-Winter, Renata; Reinhard, Edyta; Miodek, Marcin
Typ:tekst
Beitragende:Miodek, Marcin; Complak, Krystian; Lewicki, Roman
Dialog w Unii Europejskiej : scenariusze zajęć dydaktycznych z zakresu komunikacji, mediacji, stereotypów i przeciwdziałania dezinformacji - Wstęp
Ersteller:Tabernacka, Magdalena; Tracz-Molasy, Anna; Knauber, Anna; Krakowska, Magdalena; Kusiak-Winter, Renata; Reinhard, Edyta; Miodek, Marcin
Typ:tekst
Beitragende:Miodek, Marcin; Complak, Krystian; Lewicki, Roman