- Media społecznościowe w pracy dziennikarzy w Polsce, Rosji i Szwecji : analiza porównawcza
Details zum Objekt: Media społecznościowe w pracy dziennikarzy w Polsce, Rosji i Szwecji : analiza porównawcza
PDF
Beschreibung
- PLMET:
http://confluence.man.poznan.pl/community/display/FBCMETGUIDE - Title:
- Creator:
- Subject and Keywords: ; ; ;
- Abstract:
- Place of publishing:
- Publisher:
- Date issued:
- Date copyrighted:
- Resource Type:
- Detailed Type:
- Identifier:
; oai:repozytorium.uni.wroc.pl:133639 - Language:
- Abstract Language :
- Is part of: ; https://www.repozytorium.uni.wroc.pl/publication/144194
- Access rights:
- License:
- Rights holder:
- Autor opisu:
Das Objekt befindet sich in den Sammlungen:
Zusätzliche Informationen
- Erstellungsdatum: 2022-03-24
- Zuletzt geändert am: 2024-01-04
- Anzahl der Ansichten des Inhaltsobjekts: 876
- Sie können auch die Beschreibung des Objekts in diesen Formaten herunterladen: ;
- Laden Sie das IIIF-Manifest herunter:
Siehe auch
Instagram jako skuteczny instrument komunikacji marketingowej
Ersteller:Chobot, Kamila
Beitragende:Jakubowski, Sebastian; Kostecka-Jurczyk, Daria
Demokracja w czasach Internetu
Ersteller:Balicki, Ryszard
Beitragende:Balicki, Ryszard; Jabłoński, Mariusz; Wójtowicz, Krzysztof
Possibilities of social media in information operations
Ersteller:Kovanda, Petr
Typ:tekst
Beitragende:Maciejewski, Marek; Antonów, Radosław
Impact of student exclusion (including from the SPE) on their digitization behavior in social media
Ersteller:Prościak, Beata; Prościak, Marcin
Typ:tekst
Ethics and marketing management – Selected Issues
Ersteller:Winiarski, Marcin
Beitragende:Bojko, Andrìj Mihajlovič; Marszał, Maciej
Internet jako źródło informacji o faktach, o których informacja jest powszechnie dostępna, ze szczególnym uwzględnieniem mediów społecznościowych — uwagi na tle art. 228 § 2 k.p.c.
Ersteller:Kopacki, Marcin
Typ:text
Beitragende:Błaszczak, Łukasz; Gołaczyński, Jacek
Selected social and political aspects of elections in Poland in 2014-2015 years
Ersteller:Skrzypiński Dariusz. Red.
Typ:tekst
Beitragende:Zieliński, Michał; Lyszczyna, Anna; Terpiłowski, Paweł; Alberska, Małgorzata; Mielczarek, Jan; Bodys, Marta; Piotrowska, Marlena
Kryptoreklamy w mediach społecznościowych
Ersteller:Jelonek, Natalia
Typ:text
Beitragende:Gołaczyński, Jacek; Adamski, Andrzej; Balogh, Zsolt; Cieślak, Sławomir; Flaga-Gieruszyńska, Kinga; Górecki, Jacek; Kilian, Wolfgang; Nekrosius, Vytautas; Świerczyński, Marek; Warner, Richard