- Visually Impaired Learners and Selected Correlates of Their Foreign Language Achievement
Details zum Objekt: Visually Impaired Learners and Selected Correlates of Their Foreign Language Achievement
PDF
Beschreibung
- PLMET:
http://confluence.man.poznan.pl/community/display/FBCMETGUIDE - Title:
- Creator:
- Subject and Keywords: ; ;
- Place of publishing:
- Publisher:
- Date issued:
- Date copyrighted:
- Resource Type:
- Detailed Type: ;
- Identifier:
oai:repozytorium.uni.wroc.pl:133610 - Language:
- WUL Catalog:
https://katalog.bu.uni.wroc.pl/lib/item?id=chamo:602130 - Access rights:
- License:
- Rights holder:
- Autor opisu:
Das Objekt befindet sich in den Sammlungen:
Zusätzliche Informationen
- Erstellungsdatum: 2022-03-22
- Zuletzt geändert am: 2024-01-17
- Anzahl der Ansichten des Inhaltsobjekts: 411
- Sie können auch die Beschreibung des Objekts in diesen Formaten herunterladen: ;
- Laden Sie das IIIF-Manifest herunter:
Siehe auch
Organizacje pozarządowe działające na rzecz osób z niepełnosprawnością wzrokową jako podmioty polityki w Polsce
Ersteller:Tikhonov, Andrey
Typ:text
Beitragende:Sula, Piotr
Rola organizacji pozarządowych w poprawie jakości życia osób z niepełnosprawnością wzrokową
Ersteller:Tikhonov, Andrey
Beitragende:Nowak, Wioletta; Szalonka, Katarzyna; Waniowski, Paweł; Niemczyk, Agata
Znaczenie organizacji pozarządowych jako instytucji zapewniających uczestnictwo osób z niepełnosprawnością wzrokową w aktywności fizycznej
Ersteller:Tikhonov, Andrey
Beitragende:Nowak, Wioletta; Szalonka, Katarzyna; Niemczyk, Agata; Wicki, Ludwik; Majewska-Jurczyk, Barbara; Światowy, Grażyna; Dejnaka, Agnieszka; Niezgoda, Agnieszka; Mruk, Henryk
Uprawianie sportu rekreacyjnego a aktywność społeczna osób z dysfunkcją wzroku. Studium przypadku: Centrum Adaptacyjnych Technologii Regionalnej Organizacji Osób Niepełnosprawnych „Nadieżda”
Ersteller:Tikhonov, Andrey
Typ:tekst
Beitragende:Nowak, Wioletta; Szalonka, Katarzyna
Hidden curriculum in the foreign language teaching as the remedy for youth upbringing difficulties
Ersteller:Linkiewicz, Patrycja
Typ:tekst
Ocena wybranych platform do e-Learningu pod względem dostępności dla osób z niepełnosprawnościami i zgodności z zasadami projektowania uniwersalnego
Ersteller:Królak, Aleksandra
Typ:tekst
Beitragende:Szalonka, Katarzyna
Edukacja osób niepełnosprawnych jako dobro wspólne na tle rozważań administracyjnoprawnych
Ersteller:Raszewska-Skałecka, Renata
Typ:text
Beitragende:Jabłoński, Mariusz
Prawne gwarancje edukacji osób niepełnosprawnych w ustawodawstwie polskim – wybrane zagadnienia
Ersteller:Raszewska-Skałecka, Renata
Beitragende:Giełda, Małgorzata; Raszewska-Skałecka, Renata; Blicharz, Jolanta; Marusiak, Jarosław