- Marka pracodawcy i motywacja do pracy w handlu detalicznym — w świetle badań ankietowych
Details zum Objekt: Marka pracodawcy i motywacja do pracy w handlu detalicznym — w świetle badań ankietowych
PDF
Struktur
Studenckie Prace Prawnicze, Administratywistyczne i Ekonomiczne.
Beschreibung
- PLMET:
http://confluence.man.poznan.pl/community/display/FBCMETGUIDE - Title:
- Alternative title:
- Group publication title:
- Creator:
- Subject and Keywords: ; ; ;; ;
- Description:
- Abstract: ;
- Place of publishing:
- Publisher:
- Contributor: : ; :
- Institution:
- Date issued:
- Resource Type: ;
- Detailed Type: ;
- Identifier:
oai:repozytorium.uni.wroc.pl:131060 ; https://doi.org/10.19195/1733-5779.37.16 ; ; - Source:
- Language:
- Abstract Language :
- Relation:
- Is version of:
Czasopisma Naukowe w Sieci (CNS) - Access rights:
- License:
- Rights holder:
- Autor opisu:
Das Objekt befindet sich in den Sammlungen:
Zusätzliche Informationen
- Erstellungsdatum: 2021-10-08
- Zuletzt geändert am: 2024-08-30
- Anzahl der Ansichten des Inhaltsobjekts: 366
- Sie können auch die Beschreibung des Objekts in diesen Formaten herunterladen: ;
- Laden Sie das IIIF-Manifest herunter:
Siehe auch
Oczekiwania i potrzeby przedstawicieli pokolenia Z względem wewnętrznych działań employer brandingowych w świetle badań własnych
Ersteller:Kijewska, Agnieszka
Typ:text
Beitragende:Rozbicka, Patrycja; Kokowicz, Dorota
Różnorodność jako wartość w employer brandingu na przykładzie komunikacji firm: Capgemini, IKEA, McDonald’s i PZU
Ersteller:Wiejak, Bartłomiej
Typ:text
Beitragende:Rozbicka, Patrycja; Kokowicz, Dorota
Konsument w przestrzeni handlu detalicznego w warunkach pandemii COVID-19
Ersteller:Kucharska, Barbara; Malinowska, Mirosława
Typ:text
Beitragende:Nowak, Wioletta; Szalonka, Katarzyna; Kwaśnicki, Witold; Światowy, Grażyna; Niezgoda, Agnieszka; Rudawska, Iga; Niemczyk, Agata; Witek, Lucyna; Gardocka-Jałowiec, Anna; Mruk, Henryk; Bronkowska, Monika
Consumers of different generations towards innovative technologies in customer service in retail
Ersteller:Kucharska, Barbara
Typ:text
Beitragende:Nowak, Wioletta; Szalonka, Katarzyna
Pro-environmental or pro-social : Which motivation is stronger in the case of charity retailing engagement?
Ersteller:Borusiak, Barbara; Kucharska, Barbara
Typ:text
Beitragende:Nowak, Wioletta; Szalonka, Katarzyna
Wprowadzenie
Typ:text
Beitragende:Nowak, Wioletta; Szalonka, Katarzyna; Kwaśnicki, Witold; Światowy, Grażyna; Niezgoda, Agnieszka; Rudawska, Iga; Niemczyk, Agata; Witek, Lucyna; Gardocka-Jałowiec, Anna; Mruk, Henryk; Bronkowska, Monika