- Marketingowe aspekty organizacji biegów masowych w Polsce – poszukiwanie nowych możliwości
Details zum Objekt: Marketingowe aspekty organizacji biegów masowych w Polsce – poszukiwanie nowych możliwości
PDF
Struktur
Zdrowie i style życia : determinanty długości życia.
Beschreibung
- PLMET:
http://confluence.man.poznan.pl/community/display/FBCMETGUIDE - Tytuł:
- Tytuł odmienny:
- Twórca:
;
- Temat i słowa kluczowe: ; ; ;; ; ;
- Abstrakt: ;
- Miejsce wydania:
- Wydawca:
- Współtwórca:
: ;
: ; : ; : ;
: ; : ; : ; : ; :
- Data wydania:
- Szczegółowy typ zasobu:
- Identyfikator:
oai:repozytorium.uni.wroc.pl:118604 ; https://doi.org/10.34616/23.20.122 ; ; - Język:
- Powiązanie:
- Jest częścią:
https://www.bibliotekacyfrowa.pl/dlibra/publication/128103 - Prawa dostępu: ;
- Licencja: ;
- Właściciel praw:
- Autor opisu:
Das Objekt befindet sich in den Sammlungen:
Zusätzliche Informationen
- Erstellungsdatum: 2020-12-07
- Zuletzt geändert am: 2024-12-16
- Anzahl der Ansichten des Inhaltsobjekts: 1181
- Sie können auch die Beschreibung des Objekts in diesen Formaten herunterladen: ;
- Laden Sie das IIIF-Manifest herunter:
Siehe auch
Instagram jako skuteczny instrument komunikacji marketingowej
Ersteller:Chobot, Kamila
Beitragende:Jakubowski, Sebastian; Kostecka-Jurczyk, Daria
Rola mikrotargetingu w komunikacji marketingowej w polityce oraz innych branżach
Ersteller:Robaczyński, Jakub
Typ:tekst
Beitragende:Jakubowski, Sebastian; Kostecka-Jurczyk, Daria
Dynamika rozwoju biegów masowych w Polsce — analiza statystyczna
Ersteller:Waniowski, Tomasz; Żakowska, Sylwia
Typ:tekst
Beitragende:Nowak, Wioletta; Szalonka, Katarzyna
Zmodyfikowany indeks rozumienia i stosowania marketingu jako instrument oceny aktywności marketingowej aptek ogólnodostępnych w Polsce
Ersteller:Żak, Konrad
Typ:tekst
Beitragende:Nowak, Wioletta; Szalonka, Katarzyna
Bezwzględny zakaz reklamy kancelarii adwokackich w realiach współczesnego funkcjonowania rynku usług prawniczych
Ersteller:Zadęcka, Ewa
Typ:tekst
Beitragende:Jabłoński, Mariusz
Wpływ Covid-19 na kształtowanie cen artykułów konsumpcyjnych
Ersteller:Waniowski, Paweł
Typ:tekst
Beitragende:Nowak, Wioletta; Szalonka, Katarzyna; Kwaśnicki, Witold; Światowy, Grażyna; Niezgoda, Agnieszka; Rudawska, Iga; Niemczyk, Agata; Witek, Lucyna; Gardocka-Jałowiec, Anna; Mruk, Henryk; Bronkowska, Monika
Notki o autorach
Beitragende:Korbutowicz, Teresa; Ćwiąkała-Małys, Anna; Mościbrodzka, Monika
Z archiwum zdjęciowego
Beitragende:Korbutowicz, Teresa; Ćwiąkała-Małys, Anna; Mościbrodzka, Monika