- Reklama i marketing internetowy jako źródło sukcesu kampanii crowdfundingowych
Details zum Objekt: Reklama i marketing internetowy jako źródło sukcesu kampanii crowdfundingowych
PDF
Struktur
Studenckie Prace Prawnicze, Administratywistyczne i Ekonomiczne.
Beschreibung
- PLMET:
http://confluence.man.poznan.pl/community/display/FBCMETGUIDE - Title:
- Alternative title:
- Creator:
- Subject and Keywords: ; ; ; ;; ; ;
- Description:
- Abstract: ;
- Place of publishing:
- Publisher:
- Contributor: ; : ; :
- Institution:
- Date issued:
- Date copyrighted:
- Detailed Type: ;
- Identifier:
oai:repozytorium.uni.wroc.pl:110417 ; https://doi.org/10.19195/1733-5779.32.15 ; ; - Source:
- Language:
- Relation:
- Is version of:
Czasopisma Naukowe w Sieci (CNS) - Rights holder:
- Autor opisu:
Das Objekt befindet sich in den Sammlungen:
Zusätzliche Informationen
- Erstellungsdatum: 2020-08-10
- Zuletzt geändert am: 2024-08-30
- Anzahl der Ansichten des Inhaltsobjekts: 1151
- Sie können auch die Beschreibung des Objekts in diesen Formaten herunterladen: ;
- Laden Sie das IIIF-Manifest herunter:
Siehe auch
Prawne granice reklamy w świetle ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji
Ersteller:Więckowski, Kamil
Typ:tekst
Beitragende:Olszewski, Leon
Nieuczciwa i zakazana reklama skierowana do seniorów
Ersteller:Witek, Zuzanna
Beitragende:Homa, Magdalena; Mościbrodzka, Monika
Direct-to-consumer advertisement as a factor influencing the pharmaceutical market: Legal and theoretical aspects of DTC the Polish case
Ersteller:Matsuieva, Julia
Beitragende:Jakubowski, Sebastian
Pokolenia X, Y i Z wobec reklamy internetowej
Ersteller:Sadowa, Agnieszka
Beitragende:Jakubowski, Sebastian; Kostecka-Jurczyk, Daria
Etyka w reklamie bankowej — zadanie (nie)możliwe do spełnienia?
Ersteller:Rutkowska-Tomaszewska, Edyta; Szymonik, Anita
Beitragende:Korbutowicz, Teresa; Ćwiąkała-Małys, Anna; Mościbrodzka, Monika
Postulat zmiany społecznej jako narzędzie marketingowe
Ersteller:Haławin, Arkadiusz
Typ:text
Beitragende:Banaszak, Ewa
Educational Conditions for (Self-)Development of Children’s Resistance to Consumerismin the Family
Ersteller:Juodaitytė, Audronė; Ponelienė, Reda
Typ:tekst
Beitragende:Walasek, Stefania; Jurczyk-Romanowska, Ewa
Specyfika definiowania „przesłanek ograniczania” działalności gospodarczej na przykładzie zakazu reklamy aptek i punktów aptecznych
Ersteller:Jabłoński, Mariusz
Typ:text
Beitragende:Kiczka, Karol; Małecki, Witold