- Studenckie Prace Prawnicze, Administratywistyczne i Ekonomiczne, 2020, 32. Inspirowane zainteresowaniami Marcina. Księga pamiątkowa ku czci doktora Marcina Winiarskiego
Publikationsgruppe: Studenckie Prace Prawnicze, Administratywistyczne i Ekonomiczne, 2020, 32. Inspirowane zainteresowaniami Marcina. Księga pamiątkowa ku czci doktora Marcina Winiarskiego
Struktur
Studenckie Prace Prawnicze, Administratywistyczne i Ekonomiczne.
Beschreibung
- PLMET:
http://confluence.man.poznan.pl/community/display/FBCMETGUIDE - Title:
- Alternative title:
- Subject and Keywords: ; ; ;; ;
- Description:
- Place of publishing:
- Publisher:
- Contributor: ; : ; :
- Institution:
- Date issued:
- Date copyrighted:
- Detailed Type:
- Identifier:
; - Source:
- Language:
- Relation:
- Is version of:
Czasopisma Naukowe w Sieci (CNS) - Rights holder:
- Autor opisu:
Das Objekt befindet sich in den Sammlungen:
Zusätzliche Informationen
- Zuletzt geändert am: 2024-04-22
- Sie können auch die Beschreibung des Objekts in diesen Formaten herunterladen:
Siehe auch
Notki o autorach
Beitragende:Korbutowicz, Teresa; Ćwiąkała-Małys, Anna; Mościbrodzka, Monika
Z archiwum zdjęciowego
Beitragende:Korbutowicz, Teresa; Ćwiąkała-Małys, Anna; Mościbrodzka, Monika
Strony redakcyjne
Beitragende:Korbutowicz, Teresa; Ćwiąkała-Małys, Anna; Mościbrodzka, Monika
Rola mikrotargetingu w komunikacji marketingowej w polityce oraz innych branżach
Ersteller:Robaczyński, Jakub
Typ:text
Beitragende:Jakubowski, Sebastian; Kostecka-Jurczyk, Daria
Zmodyfikowany indeks rozumienia i stosowania marketingu jako instrument oceny aktywności marketingowej aptek ogólnodostępnych w Polsce
Ersteller:Żak, Konrad
Typ:text
Beitragende:Nowak, Wioletta; Szalonka, Katarzyna
Bezwzględny zakaz reklamy kancelarii adwokackich w realiach współczesnego funkcjonowania rynku usług prawniczych
Ersteller:Zadęcka, Ewa
Typ:text
Beitragende:Jabłoński, Mariusz
How, if at All, should the Law of Trademarks Adapt to the Rise of Sensory Marketing?
Ersteller:Wołangiewicz, Michał
Typ:text
Beitragende:Kozłowski, Artur
Marketingowe aspekty organizacji biegów masowych w Polsce – poszukiwanie nowych możliwości
Ersteller:Waniowski, Paweł; Waniowski, Tomasz
Beitragende:Nowak, Wioletta; Szalonka, Katarzyna; Niemczyk, Agata; Wicki, Ludwik; Majewska-Jurczyk, Barbara; Światowy, Grażyna; Dejnaka, Agnieszka; Niezgoda, Agnieszka; Mruk, Henryk