- Czy podręczniki ekonomii muszą być tak bardzo podobne do siebie? Logika ekonomii Marka Skousena
Details zum Objekt: Czy podręczniki ekonomii muszą być tak bardzo podobne do siebie? Logika ekonomii Marka Skousena
PDF
Struktur
Studenckie Prace Prawnicze, Administratywistyczne i Ekonomiczne.
Beschreibung
- PLMET:
http://confluence.man.poznan.pl/community/display/FBCMETGUIDE - Title:
- Alternative title:
- Creator:
- Subject and Keywords: ; ; ; ; ;; ; ; ;
- Place of publishing:
- Publisher:
- Contributor: :
- Institution:
- Date issued:
- Date copyrighted:
- Detailed Type: ;
- Identifier:
oai:repozytorium.uni.wroc.pl:108705 ; ; - Source:
- Language:
- Relation:
- Is version of:
Czasopisma Naukowe w Sieci (CNS) - Rights holder:
- Autor opisu:
Das Objekt befindet sich in den Sammlungen:
Zusätzliche Informationen
- Erstellungsdatum: 2020-05-22
- Zuletzt geändert am: 2024-04-22
- Anzahl der Ansichten des Inhaltsobjekts: 86
- Sie können auch die Beschreibung des Objekts in diesen Formaten herunterladen: ;
- Laden Sie das IIIF-Manifest herunter:
Siehe auch
Pracownia Klinicznego Nauczania Prawa
Ersteller:Kuźmicka-Sulikowska, Joanna
Typ:text
Beitragende:Jabłoński, Mariusz
Slow religious eduction
Ersteller:Dąbrowski, Szymon
Historia dla Miłosza z IV klasy : myślenie historyczne dla najmłodszych
Ersteller:Wojdon, Joanna
Obraz rodziny polskiej w gimnazjalnych podręcznikach wychowanie do życia w rodzinie w latach 1999-2007
Ersteller:Szybalska, Mariola
Typ:tekst
Beitragende:Walasek, Stefania; Albański, Leszek
Sztuka złożoności – utopijny i sceptyczny impuls w edukacji politycznej Michaela Oakeshotta (szkic o konwersacji)
Ersteller:Maliszewski, Krzysztof
Typ:text
Śląsk wczesnonowożytny w czeskich podręcznikach dziejów państwa i prawa
Ersteller:Pánek, Jaroslav
Typ:tekst
Beitragende:Konieczny, Afred; Jurek, Piotr
Polish School of Bibliotherapy
Ersteller:Chatzipentidis, Kiriakos; Czernianin, Wiktor
Typ:text
Beitragende:Czernianin, Wiktor
The image of old age in selected cultural texts – an analysis of middle school textbooks for Polish classes
Ersteller:Kalinowska, Monika Anna
Typ:tekst
Beitragende:Grotowska, Stella; Taranowicz, Iwona; Libiszowska-Żółtkowska, Maria