- Pokolenia X, Y i Z wobec reklamy internetowej
Details zum Objekt: Pokolenia X, Y i Z wobec reklamy internetowej
PDF
Struktur
Studenckie Prace Prawnicze, Administratywistyczne i Ekonomiczne.
Beschreibung
- PLMET:
http://confluence.man.poznan.pl/community/display/FBCMETGUIDE - Title:
- Alternative title:
- Creator:
- Subject and Keywords: ; ; ; ; ; ;; ; ; ; ;
- Description:
- Abstract: ;
- Place of publishing:
- Publisher:
- Contributor: : ; :
- Institution:
- Date issued:
- Date copyrighted:
- Detailed Type: ;
- Identifier:
oai:repozytorium.uni.wroc.pl:108552 ; https://doi.org/10.19195/1733-5779.28.22 ; ; - Source:
- Language:
- Relation:
- Is version of:
Czasopisma Naukowe w Sieci (CNS) - Rights holder:
- Autor opisu:
Das Objekt befindet sich in den Sammlungen:
Zusätzliche Informationen
- Erstellungsdatum: 2020-05-16
- Zuletzt geändert am: 2024-08-30
- Anzahl der Ansichten des Inhaltsobjekts: 1750
- Sie können auch die Beschreibung des Objekts in diesen Formaten herunterladen: ;
- Laden Sie das IIIF-Manifest herunter:
Siehe auch
Collaborative consumption i jej wpływ na rozwój przedsiębiorczości w obliczu zmian pokoleniowych
Ersteller:Paczka, Edyta
Typ:text
Beitragende:Jabłoński, Mariusz; Jarosz-Żukowska, Sylwia
The importance of current megatrends and trends in the opinion of X and Z generations
Ersteller:Wicka, Aleksandra; Wicki, Ludwik
Typ:text
Beitragende:Nowak, Wioletta; Szalonka, Katarzyna
Online Behavioural Advertising and the Protection of Children’s Personal Data on the Internet
Ersteller:Jaroszek, Agata
Typ:text
Beitragende:Kozłowski, Artur
Studenci Uniwersytetu Jagiellońskiego pokolenia Z jako członkowie społeczeństwa obywatelskiego
Ersteller:Zakusilo, Anastasiia
Typ:text
Beitragende:Banaszak, Ewa
Oczekiwania i potrzeby przedstawicieli pokolenia Z względem wewnętrznych działań employer brandingowych w świetle badań własnych
Ersteller:Kijewska, Agnieszka
Typ:text
Beitragende:Rozbicka, Patrycja; Kokowicz, Dorota
Prawne granice reklamy w świetle ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji
Ersteller:Więckowski, Kamil
Typ:tekst
Beitragende:Olszewski, Leon
Nieuczciwa i zakazana reklama skierowana do seniorów
Ersteller:Witek, Zuzanna
Beitragende:Homa, Magdalena; Mościbrodzka, Monika
Direct-to-consumer advertisement as a factor influencing the pharmaceutical market: Legal and theoretical aspects of DTC the Polish case
Ersteller:Matsuieva, Julia
Beitragende:Jakubowski, Sebastian