- Instagram jako skuteczny instrument komunikacji marketingowej
Details zum Objekt: Instagram jako skuteczny instrument komunikacji marketingowej
PDF
Struktur
Studenckie Prace Prawnicze, Administratywistyczne i Ekonomiczne.
Beschreibung
- PLMET:
http://confluence.man.poznan.pl/community/display/FBCMETGUIDE - Title:
- Alternative title:
- Creator:
- Subject and Keywords: ; ; ; ;; ; ;
- Description:
- Abstract: ;
- Place of publishing:
- Publisher:
- Contributor: : ; :
- Institution:
- Date issued:
- Date copyrighted:
- Detailed Type: ;
- Identifier:
oai:repozytorium.uni.wroc.pl:108472 ; https://doi.org/10.19195/1733-5779.30.4 ; ; - Source:
- Language:
- Relation:
- Is version of:
Czasopisma Naukowe w Sieci (CNS) - Rights holder:
- Autor opisu:
Das Objekt befindet sich in den Sammlungen:
Zusätzliche Informationen
- Erstellungsdatum: 2020-05-15
- Zuletzt geändert am: 2024-08-30
- Anzahl der Ansichten des Inhaltsobjekts: 11402
- Sie können auch die Beschreibung des Objekts in diesen Formaten herunterladen: ;
- Laden Sie das IIIF-Manifest herunter:
Siehe auch
Kryptoreklamy w mediach społecznościowych
Ersteller:Jelonek, Natalia
Typ:text
Beitragende:Gołaczyński, Jacek; Adamski, Andrzej; Balogh, Zsolt; Cieślak, Sławomir; Flaga-Gieruszyńska, Kinga; Górecki, Jacek; Kilian, Wolfgang; Nekrosius, Vytautas; Świerczyński, Marek; Warner, Richard
Zastosowanie koncepcji displaying families do analizy wizualnych reprezentacji macierzyństwa na portalu Instagram
Ersteller:Gawrońska, Małgorzata
Typ:text
Beitragende:Banaszak, Ewa
Ethics and marketing management – Selected Issues
Ersteller:Winiarski, Marcin
Beitragende:Bojko, Andrìj Mihajlovič; Marszał, Maciej
Populizm i globalny kryzys demokracji w kontekście współczesnych mechanizmów medialnych
Ersteller:Olender, Kamil
Typ:text
Beitragende:Rozbicka, Patrycja; Kokowicz, Dorota
Demokracja w czasach Internetu
Ersteller:Balicki, Ryszard
Beitragende:Balicki, Ryszard; Jabłoński, Mariusz; Wójtowicz, Krzysztof
Rola mikrotargetingu w komunikacji marketingowej w polityce oraz innych branżach
Ersteller:Robaczyński, Jakub
Typ:text
Beitragende:Jakubowski, Sebastian; Kostecka-Jurczyk, Daria
Zmodyfikowany indeks rozumienia i stosowania marketingu jako instrument oceny aktywności marketingowej aptek ogólnodostępnych w Polsce
Ersteller:Żak, Konrad
Typ:text
Beitragende:Nowak, Wioletta; Szalonka, Katarzyna
Bezwzględny zakaz reklamy kancelarii adwokackich w realiach współczesnego funkcjonowania rynku usług prawniczych
Ersteller:Zadęcka, Ewa
Typ:text
Beitragende:Jabłoński, Mariusz