- Kampanie społeczne o tematyce zdrowotnej – analiza treści i form przekazów komunikacyjnych
Details zum Objekt: Kampanie społeczne o tematyce zdrowotnej – analiza treści i form przekazów komunikacyjnych
PDF
Struktur
Zdrowie i style życia : wyzwania ekonomiczne i społeczne.
Beschreibung
- PLMET:
http://confluence.man.poznan.pl/community/display/FBCMETGUIDE - Title:
- Alternative title:
- Creator:
- Subject and Keywords: ; ; ; ; ;; ; ; ;
- Abstract: ;
- Place of publishing:
- Publisher:
- Contributor: : ; : ; : ; :
- Date issued:
- Detailed Type: ;
- Identifier:
oai:repozytorium.uni.wroc.pl:99749 ; https://doi.org/10.34616/23.19.124 ; ; - Language:
- Relation:
; - WUL Catalog: https://katalog.bu.uni.wroc.pl/lib/item?id=chamo:908035
- Is part of:
Zdrowie i style życia - Access rights: ;
- License: ;
- Rights holder:
- Autor opisu:
Das Objekt befindet sich in den Sammlungen:
Zusätzliche Informationen
- Erstellungsdatum: 2019-12-04
- Zuletzt geändert am: 2024-06-21
- Anzahl der Ansichten des Inhaltsobjekts: 11409
- Sie können auch die Beschreibung des Objekts in diesen Formaten herunterladen: ;
- Laden Sie das IIIF-Manifest herunter:
Siehe auch
Kampanie społeczne w okresie pandemii – obszary, treści i formy komunikowania
Ersteller:Daszkiewicz, Magdalena
Typ:text
Beitragende:Nowak, Wioletta; Szalonka, Katarzyna; Kwaśnicki, Witold; Światowy, Grażyna; Niezgoda, Agnieszka; Rudawska, Iga; Niemczyk, Agata; Witek, Lucyna; Gardocka-Jałowiec, Anna; Mruk, Henryk; Bronkowska, Monika
Edukacja i promocja zdrowia w zachowaniach podmiotów rynku
Ersteller:Światowy, Grażyna
Beitragende:Nowak, Wioletta; Szalonka, Katarzyna; Waniowski, Paweł; Niemczyk, Agata
Zdrowie dzieci i młodzieży jako produkt medialny? (analizy i refleksje)
Ersteller:Kowalski, Mirosław
Typ:tekst
Postulat zmiany społecznej jako narzędzie marketingowe
Ersteller:Haławin, Arkadiusz
Typ:text
Beitragende:Banaszak, Ewa
Care about the mental health of youth – between dialogue and bibliotherapy
Ersteller:Janowiec, Anna; Kociołek, Roksana; Majcher, Agnieszka
Typ:text
Beitragende:Czernianin, Wiktor
Orientacja prozdrowotna pracodawców w Polsce w świetle badań
Ersteller:Sadowa, Agnieszka; Sadowa, Małgorzata
Beitragende:Nowak, Wioletta; Szalonka, Katarzyna; Waniowski, Paweł; Niemczyk, Agata
Project impact promoting a healthy way of life
Ersteller:Furmanowska, Mirosława
Supporting self-esteem and self-acceptance in commercial brand campaigns created during a pandemic : Social and marketing aspects
Ersteller:Daszkiewicz, Magdalena
Typ:text
Beitragende:Nowak, Wioletta; Szalonka, Katarzyna