- E-learning jako swoista przestrzeń komunikacji w edukacji
Details zum Objekt: E-learning jako swoista przestrzeń komunikacji w edukacji
PDF
Struktur
Praktyki komunikacyjne.
Beschreibung
- PLMET:
http://confluence.man.poznan.pl/community/display/FBCMETGUIDE - Title:
- Alternative title:
- Creator:
- Subject and Keywords: ; ; ; ;; ; ;
- Abstract: ;
- Place of publishing:
- Publisher:
- Date issued:
- Identifier:
; oai:repozytorium.uni.wroc.pl:96775 ; https://doi.org/10.34616/22.20.236 - Language:
- Relation:
- Rights holder:
- Location of original object:
- Autor opisu:
Das Objekt befindet sich in den Sammlungen:
Zusätzliche Informationen
- Erstellungsdatum: 2019-10-25
- Zuletzt geändert am: 2024-07-10
- Anzahl der Ansichten des Inhaltsobjekts: 950
- Sie können auch die Beschreibung des Objekts in diesen Formaten herunterladen: ;
- Laden Sie das IIIF-Manifest herunter:
Siehe auch
Ocena wybranych platform do e-Learningu pod względem dostępności dla osób z niepełnosprawnościami i zgodności z zasadami projektowania uniwersalnego
Ersteller:Królak, Aleksandra
Typ:tekst
Beitragende:Szalonka, Katarzyna
Wykorzystanie platformy edukacyjnej Moodle do prowadzenia zdalnych szkoleń bibliotecznych w Bibliotece Uniwersyteckiej we Wrocławiu
Ersteller:Jodłowski, Łukasz
Beitragende:Piotrowicz, Grażyna; Pidłypczak-Majerowicz, Maria
Wpływ COVID-19 na wykonywanie zadań publicznych z zakresu oświaty
Ersteller:Biały, Sebastian
Typ:text
Beitragende:Korczak, Jerzy; Mielczarek-Mikołajów, Justyna; Szreniawski, Piotr; Wacinkiewicz, Daniel
The importance of online communication for contemporary youth
Ersteller:Maj, Beata
Communication barriers in the family
Ersteller:Koc-Kozłowiec, Barbara
Typ:tekst
Beitragende:Ferenz, Krystyna; Kowalska, Ewa
Nonverbal communication as an expression of family relations
Ersteller:Ferenz, Krystyna
Typ:tekst
Beitragende:Jurczyk-Romanowska, Ewa; Albański, Leszek
The dialogue in foster care (on the example of the Biala Podlaska district)
Ersteller:Wołosiuk, Beata
Typ:tekst
Postulat zmiany społecznej jako narzędzie marketingowe
Ersteller:Haławin, Arkadiusz
Typ:text
Beitragende:Banaszak, Ewa