- Starsi ludzie jako segment rynku reklamy w Polsce
Details zum Objekt: Starsi ludzie jako segment rynku reklamy w Polsce
PDF
Struktur
Acta Universitatis Wratislaviensis. Ekonomia.
Beschreibung
- PLMET:
http://confluence.man.poznan.pl/community/display/FBCMETGUIDE - Title:
- Alternative title:
- Creator:
- Subject and Keywords: ; ; ; ; ;; ; ; ;
- Description:
- Abstract:
- Place of publishing:
- Publisher:
- Contributor: : ; :
- Date issued:
- Date copyrighted:
- Resource Type:
- Detailed Type:
- Identifier:
oai:repozytorium.uni.wroc.pl:96361 ; https://doi.org/10.19195/2084-4093.24.4.3 ; - Language:
- Abstract Language :
- Relation:
- WUL Catalog: https://katalog.bu.uni.wroc.pl/lib/item?id=chamo:109884
- Is version of: Czasopisma Naukowe w Sieci
- Rights holder:
- Location of original object:
- Autor opisu:
Das Objekt befindet sich in den Sammlungen:
Zusätzliche Informationen
- Erstellungsdatum: 2019-09-23
- Zuletzt geändert am: 2024-08-29
- Anzahl der Ansichten des Inhaltsobjekts: 266
- Sie können auch die Beschreibung des Objekts in diesen Formaten herunterladen: ;
- Laden Sie das IIIF-Manifest herunter:
Siehe auch
Rola mikrotargetingu w komunikacji marketingowej w polityce oraz innych branżach
Ersteller:Robaczyński, Jakub
Typ:text
Beitragende:Jakubowski, Sebastian; Kostecka-Jurczyk, Daria
Bezwzględny zakaz reklamy kancelarii adwokackich w realiach współczesnego funkcjonowania rynku usług prawniczych
Ersteller:Zadęcka, Ewa
Typ:text
Beitragende:Jabłoński, Mariusz
Understanding Ageing in Contemporary Poland: Social and Cultural Perspectives : intruduction
Typ:tekst
Beitragende:Grotowska, Stella; Taranowicz, Iwona; Libiszowska-Żółtkowska, Maria
Old age – roleless role or time of freedom
Ersteller:Grotowska, Stella
Typ:tekst
Beitragende:Grotowska, Stella; Taranowicz, Iwona; Libiszowska-Żółtkowska, Maria
Postulat zmiany społecznej jako narzędzie marketingowe
Ersteller:Haławin, Arkadiusz
Typ:text
Beitragende:Banaszak, Ewa
Deconstructing old age? On the evolution of social concepts of the late stage of life
Ersteller:Taranowicz, Iwona
Typ:tekst
Beitragende:Grotowska, Stella; Taranowicz, Iwona; Libiszowska-Żółtkowska, Maria
Reklama i marketing internetowy jako źródło sukcesu kampanii crowdfundingowych
Ersteller:Ziobrowska, Justyna
Beitragende:Korbutowicz, Teresa; Ćwiąkała-Małys, Anna; Mościbrodzka, Monika
Funded pensions - a remedy for an ageing society?
Ersteller:Dybał, Mariusz
Typ:text
Beitragende:Kozłowski, Artur