- Kulturowe doświadczanie młodego pokolenia w polskich rodzinach na wileńskim styku kultur
Details zum Objekt: Kulturowe doświadczanie młodego pokolenia w polskich rodzinach na wileńskim styku kultur
PDF
Struktur
Wychowanie w Rodzinie.
Beschreibung
- PLMET:
http://confluence.man.poznan.pl/community/display/FBCMETGUIDE - Title: ;
- Alternative title:
- Creator:
- Subject and Keywords: ; ; ; ;; ; ;
- Abstract: ;
- Place of publishing:
- Publisher:
- Date issued:
- Resource Type:
- Detailed Type: ;
- Identifier:
; ; oai:repozytorium.uni.wroc.pl:94132 ; https://doi.org/10.34616/wwr20181.157.169 - Source:
- Language:
- Relation:
- Is referenced by:
https://wwr.edusfera.press/ - Access rights: ;
- License: ; https://creativecommons.org/licenses/by-sa/3.0/pl/deed.en ;; https://creativecommons.org/licenses/by-sa/3.0/pl/deed.pl
- Location of original object:
- Autor opisu:
Das Objekt befindet sich in den Sammlungen:
Zusätzliche Informationen
- Erstellungsdatum: 2019-01-18
- Zuletzt geändert am: 2024-06-20
- Anzahl der Ansichten des Inhaltsobjekts: 209
- Sie können auch die Beschreibung des Objekts in diesen Formaten herunterladen: ;
- Laden Sie das IIIF-Manifest herunter:
Siehe auch
Family home as the space of identity formation
Ersteller:Turska, Elżbieta
An interwar family as portrayed by “Dom Rodzinny” (1925–1933)
Ersteller:Michalska, Iwonna
Typ:tekst
Native language as a core value which creates the cross-cultural identity
Ersteller:Nikitorowicz, Jerzy
Typ:tekst
Beitragende:Szerląg, Alicja; Walasek, Stefania
Biografia dorosłego dziecka – doświadczenie parentyfikacji i jej konsekwencje
Ersteller:Chojnacka, Barbara
Znaczenie domu rodzinnego w pracy z dziećmi i młodzieżą
Ersteller:Majewska, Agata
Cultural safety as a premise of constructing the identity of young generation in the cultural borderlands. Towards which identity?
Ersteller:Szerląg, Alicja
Typ:tekst
Life skills and social competences of girls and boys as initial capital of the first phase of transition to adulthood
Ersteller:Zielińska, Maria; Nyćkowiak, Justyna
Typ:tekst