- Postulat zmiany społecznej jako narzędzie marketingowe
Details zum Objekt: Postulat zmiany społecznej jako narzędzie marketingowe
PDF
Struktur
Fabrica Societatis.
Beschreibung
- PLMET:
http://confluence.man.poznan.pl/community/display/FBCMETGUIDE - Tytuł:
- Twórca:
- Temat i słowa kluczowe: ; ; ; ;; ; ;
- Abstrakt: ;
- Miejsce wydania:
- Wydawca:
- Współtwórca: :
- Data wydania:
- Typ zasobu: ;
- Szczegółowy typ zasobu: ;
- Identyfikator:
oai:repozytorium.uni.wroc.pl:94091 ; https://doi.org/10.34616/fs.18.1.236.248 ; - Język:
- Język streszczenia:
- Jest częścią:
https://www.bibliotekacyfrowa.pl/publication/98331 - Powiązane dane:
http://www.fabricasocietatis.uni.wroc.pl/ - Prawa dostępu: ;
- Licencja: ; https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.en ;; https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.pl
- Właściciel praw:
Das Objekt befindet sich in den Sammlungen:
Zusätzliche Informationen
- Erstellungsdatum: 2019-01-03
- Zuletzt geändert am: 2024-09-13
- Anzahl der Ansichten des Inhaltsobjekts: 910
- Sie können auch die Beschreibung des Objekts in diesen Formaten herunterladen: ;
- Laden Sie das IIIF-Manifest herunter:
Siehe auch
Rola mikrotargetingu w komunikacji marketingowej w polityce oraz innych branżach
Ersteller:Robaczyński, Jakub
Typ:tekst
Beitragende:Jakubowski, Sebastian; Kostecka-Jurczyk, Daria
Bezwzględny zakaz reklamy kancelarii adwokackich w realiach współczesnego funkcjonowania rynku usług prawniczych
Ersteller:Zadęcka, Ewa
Typ:tekst
Beitragende:Jabłoński, Mariusz
Reklama i marketing internetowy jako źródło sukcesu kampanii crowdfundingowych
Ersteller:Ziobrowska, Justyna
Beitragende:Korbutowicz, Teresa; Ćwiąkała-Małys, Anna; Mościbrodzka, Monika
Pandemia i jej skutki w obszarze reklamy komercyjnej — od konsumpcjonizmu do idei
Ersteller:Dyksik, Dorota
Typ:tekst
Beitragende:Rozbicka, Patrycja; Kokowicz, Dorota
Zmodyfikowany indeks rozumienia i stosowania marketingu jako instrument oceny aktywności marketingowej aptek ogólnodostępnych w Polsce
Ersteller:Żak, Konrad
Typ:tekst
Beitragende:Nowak, Wioletta; Szalonka, Katarzyna
Kampanie społeczne o tematyce zdrowotnej – analiza treści i form przekazów komunikacyjnych
Ersteller:Daszkiewicz, Magdalena
Beitragende:Nowak, Wioletta; Szalonka, Katarzyna; Waniowski, Paweł; Niemczyk, Agata
Starsi ludzie jako segment rynku reklamy w Polsce
Ersteller:Widerski, Jerzy
Typ:tekst
Beitragende:Szalonka, Katarzyna; Nowak, Wioletta
Kontrowersje wokół kosztów reprezentacji i reklamy. Analizy bilansowo-podatkowe
Ersteller:Ćwiąkała-Małys, Anna
Beitragende:Korbutowicz, Teresa; Ćwiąkała-Małys, Anna; Mościbrodzka, Monika