- Postulat zmiany społecznej jako narzędzie marketingowe
Details zum Objekt: Postulat zmiany społecznej jako narzędzie marketingowe
PDF
Struktur
Fabrica Societatis.
Beschreibung
- PLMET:
http://confluence.man.poznan.pl/community/display/FBCMETGUIDE - Title:
- Creator:
- Subject and Keywords: ; ; ; ;; ; ;
- Abstract: ;
- Place of publishing:
- Publisher:
- Contributor:
:
- Date issued:
- Resource Type: ;
- Detailed Type: ;
- Identifier:
oai:repozytorium.uni.wroc.pl:94091 ; https://doi.org/10.34616/fs.18.1.236.248 ; - Language:
- Abstract Language :
- Is part of:
https://www.bibliotekacyfrowa.pl/publication/98331 - Has version:
https://wuwr.pl/fabrica/issue/archive - Access rights: ;
- License: ; https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.en ;; https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.pl
- Rights holder:
Das Objekt befindet sich in den Sammlungen:
Zusätzliche Informationen
- Erstellungsdatum: 2019-01-03
- Zuletzt geändert am: 2025-01-31
- Anzahl der Ansichten des Inhaltsobjekts: 946
- Sie können auch die Beschreibung des Objekts in diesen Formaten herunterladen: ;
- Laden Sie das IIIF-Manifest herunter:
Siehe auch
Rola mikrotargetingu w komunikacji marketingowej w polityce oraz innych branżach
Ersteller:Robaczyński, Jakub
Typ:text
Beitragende:Jakubowski, Sebastian; Kostecka-Jurczyk, Daria
Bezwzględny zakaz reklamy kancelarii adwokackich w realiach współczesnego funkcjonowania rynku usług prawniczych
Ersteller:Zadęcka, Ewa
Typ:text
Beitragende:Jabłoński, Mariusz
Reklama i marketing internetowy jako źródło sukcesu kampanii crowdfundingowych
Ersteller:Ziobrowska, Justyna
Beitragende:Korbutowicz, Teresa; Ćwiąkała-Małys, Anna; Mościbrodzka, Monika
Pandemia i jej skutki w obszarze reklamy komercyjnej — od konsumpcjonizmu do idei
Ersteller:Dyksik, Dorota
Typ:text
Beitragende:Rozbicka, Patrycja; Kokowicz, Dorota
Porównanie wpływu internetowych i tradycyjnych form reklam na konsumentów sklepów kosmetycznych w Polsce
Ersteller:Mackiewicz, Natalia
Typ:text
Beitragende:Kostecka-Jurczyk, Daria; Jakubowski, Sebastian
Analiza skuteczności TikToka jako formy komunikacji marketingowej wśród generacji Z
Ersteller:Martynów, Maria
Typ:text
Beitragende:Kostecka-Jurczyk, Daria; Jakubowski, Sebastian
Zmodyfikowany indeks rozumienia i stosowania marketingu jako instrument oceny aktywności marketingowej aptek ogólnodostępnych w Polsce
Ersteller:Żak, Konrad
Typ:text
Beitragende:Nowak, Wioletta; Szalonka, Katarzyna
Kampanie społeczne o tematyce zdrowotnej – analiza treści i form przekazów komunikacyjnych
Ersteller:Daszkiewicz, Magdalena
Typ:text
Beitragende:Nowak, Wioletta; Szalonka, Katarzyna; Waniowski, Paweł; Niemczyk, Agata