- Marka jako nośnik wizerunku kraju pochodzenia — Rosja w narracji marketingowej Moscow Centre of SPARC Technologies o marce Elbrus
Object's details: Marka jako nośnik wizerunku kraju pochodzenia — Rosja w narracji marketingowej Moscow Centre of SPARC Technologies o marce Elbrus
PDF
Structure
Studenckie Prace Prawnicze, Administratywistyczne i Ekonomiczne.
Description
- PLMET:
http://confluence.man.poznan.pl/community/display/FBCMETGUIDE - Title:
- Alternative title:
- Group publication title:
- Creator: :
- Subject and Keywords:
- Abstract:
- Place of publishing:
- Publisher:
- Contributor: :;:
- Institution:
- Date issued:
- Resource Type:
- Detailed Type:
- Identifier:
oai:repozytorium.uni.wroc.pl:137396 ; - DOI:
10.19195/1733-5779.38.5 - Source:
- Language:
- Abstract Language :
- Relation:
- Is version of: Czasopisma Naukowe w Sieci
- Access rights:
- License:
- Rights holder:
- Autor opisu:
Object is located in the collections:
Additional information
- Creation date: 2023-05-26
- Last modification date: 2024-04-22
- Content object's number of views: 24
- You could also download the object's description in these formats:
- Download IIIF manifest:
See also
Przemiany systemowe gospodarki Polski i ich znaczenie w podnoszeniu poziomu międzynarodowej konkurencyjności
Creator:Raftowicz-Filipkiewicz, Magdalena
Type:tekst
Contributor:Olszewski, Leon
Branding narodowy w Unii Europejskiej
Creator:Raftowicz-Filipkiewicz, Magdalena
Contributor:Winiarski, Marcin
Branding narodowy jako teoria i praktyka. Krytyczna analiza wybranych tekstów na temat marki kraju z lat 1997-2017
Creator:Bojakowski, Waldemar
Type:tekst
Kraj jako marka handlowa
Creator:Raftowicz-Filipkiewicz, Magdalena
Type:tekst
Contributor:Olszewski, Leon
"Twórcze napięcie" - zasadność i implikacje dla polskiej marki narodowej
Creator:Raftowicz-Filipkiewicz, Magdalena
Contributor:Winiarski, Marcin