- Supporting self-esteem and self-acceptance in commercial brand campaigns created during a pandemic : Social and marketing aspects
Object's details: Supporting self-esteem and self-acceptance in commercial brand campaigns created during a pandemic : Social and marketing aspects
PDF
Structure
Acta Universitatis Wratislaviensis. Ekonomia.
Description
- PLMET:
http://confluence.man.poznan.pl/community/display/FBCMETGUIDE - Title:
- Group publication title:
- Creator:
- Subject and Keywords:
- Description:
- Abstract:
- Place of publishing:
- Publisher:
- Contributor: :;:
- Date issued:
- Resource Type:
- Detailed Type:
- Identifier:
oai:repozytorium.uni.wroc.pl:136967 ; - DOI:
10.19195/2658-1310.28.3.7 - Language:
- Abstract Language :
- Relation:
- WUL Catalog: https://katalog.bu.uni.wroc.pl/lib/item?id=chamo:109884
- Is version of: Czasopisma Naukowe w Sieci
- Access rights:
- License:
- Rights holder:
- Location of original object:
- Autor opisu:
Object is located in the collections:
Additional information
- Creation date: 2023-04-04
- Last modification date: 2024-04-24
- Content object's number of views: 168
- You could also download the object's description in these formats:
- Download IIIF manifest:
See also
Kampanie społeczne o tematyce zdrowotnej – analiza treści i form przekazów komunikacyjnych
Creator:Daszkiewicz, Magdalena
Contributor:Nowak, Wioletta; Szalonka, Katarzyna; Waniowski, Paweł; Niemczyk, Agata
Kampanie społeczne w okresie pandemii – obszary, treści i formy komunikowania
Creator:Daszkiewicz, Magdalena
Type:text
Contributor:Nowak, Wioletta; Szalonka, Katarzyna; Kwaśnicki, Witold; Światowy, Grażyna; Niezgoda, Agnieszka; Rudawska, Iga; Niemczyk, Agata; Witek, Lucyna; Gardocka-Jałowiec, Anna; Mruk, Henryk; Bronkowska, Monika
„Ja o sobie” - zastosowanie biblioterapii w pracy z uczniami klas 4-6 szkoły podstawowej o obniżonej
Type:text
Contributor:Czernianin, Wiktor
Adolescent personalities and their self-acceptance within complete families, incomplete families and reconstructed families
Creator:Walęcka-Matyja, Katarzyna
Type:text
Contributor:Kuczyńska, Alicja
Reklama i marketing internetowy jako źródło sukcesu kampanii crowdfundingowych
Creator:Ziobrowska, Justyna
Contributor:Korbutowicz, Teresa; Ćwiąkała-Małys, Anna; Mościbrodzka, Monika
Psychometric properties of Self-Perception Profile for Children in a Polish sample
Creator:Gacek, Michał; Pilecka, Władysława; Fusińska-Korpik, Agnieszka
Type:text
Contributor:Kuczyńska, Alicja
Kształtowanie się poczucia własnej wartości u dzieci z trudnościami rozwojowymi
Creator:Jędrzejowska, Agnieszka
Type:text
Samoocena młodzieży z rodzin z problemem alkoholowym
Creator:Grabowiec, Anna
Type:tekst