- Ocena skuteczności komunikacji marketingowej w social media na przykładzie eventu WAICHL
Object's details: Ocena skuteczności komunikacji marketingowej w social media na przykładzie eventu WAICHL
PDF
Structure
Acta Universitatis Wratislaviensis. Ekonomia.
Description
- PLMET:
http://confluence.man.poznan.pl/community/display/FBCMETGUIDE - Title:
- Alternative title:
- Group publication title:
- Creator:
- Subject and Keywords:
- Description:
- Abstract:
- Place of publishing:
- Publisher:
- Contributor: :;:
- Date issued:
- Resource Type:
- Detailed Type:
- Identifier:
oai:repozytorium.uni.wroc.pl:136872 ; - DOI:
10.19195/2658-1310.26.4.5 - Language:
- Abstract Language :
- Relation:
- WUL Catalog: https://katalog.bu.uni.wroc.pl/lib/item?id=chamo:109884
- Is version of: Czasopisma Naukowe w Sieci
- Access rights:
- License:
- Rights holder:
- Location of original object:
- Autor opisu:
Object is located in the collections:
Additional information
- Creation date: 2023-03-21
- Last modification date: 2024-04-24
- Content object's number of views: 336
- You could also download the object's description in these formats:
- Download IIIF manifest:
See also
Populizm i globalny kryzys demokracji w kontekście współczesnych mechanizmów medialnych
Creator:Olender, Kamil
Type:text
Contributor:Rozbicka, Patrycja; Kokowicz, Dorota
Social media jako narzędzia walki o ochronę praw człowieka
Creator:Mróz, Amelia
Contributor:Jabłoński, Mariusz; Jurczyk, Tomasz; Gutierrez, Patryk; Grabowska, Sabina; Grabowski, Radosław
Demokracja w czasach Internetu
Creator:Balicki, Ryszard
Contributor:Balicki, Ryszard; Jabłoński, Mariusz; Wójtowicz, Krzysztof
Likwidacja tożsamości na portalu społecznościowym
Creator:Goździaszek, Łukasz
Contributor:Gołaczyński, Jacek; Mazurkiewicz, Jacek; Turłukowski, Jarosław; Karkut, Daniel
Odpowiedzialność usługodawcy za udostępnianie w internetowych serwisach społecznościowych treści przestępnych związanych z publicznym propagowaniem faszystowskiego lub innego totalitarnego ustroju państwa według projektu ustawy o ochronie wolności słowa w internetowych serwisach społecznościowych
Creator:Kołodziej, Anastazja
Type:text
Contributor:Machaj, Łukasz; Scheffler, Tomasz
The importance of online communication for contemporary youth
Creator:Maj, Beata
Osoba zhybrydyzowana — media, więź i jednostka w późnym konsumpcjonizmie
Creator:Lewiński, Dominik
Type:text
Contributor:Rozbicka, Patrycja; Kokowicz, Dorota
Instagram jako skuteczny instrument komunikacji marketingowej
Creator:Chobot, Kamila
Contributor:Jakubowski, Sebastian; Kostecka-Jurczyk, Daria